Ha egy picit is nyitott szemmel játszol és nem az első 1000 csatádnál tartasz, akkor te is biztos észre vetted, hogy a sebzés modell, főleg találat helyének a megállapításakor egyszerűsít. Nagyon!
Ha nem hiszed nézd meg a protection analisys-t. Gyönyörűen látszik a lépcsőzetes átütés döntött páncél esetén. Ugyan ilyen például a vízszintesen elhelyezett vékony lemezekbe oldalról becsapódó lövedékek is. Mivel nincs leprogramozva az elhajlás, ezért át kell ütnie a lőszernek a 20 cm széles, de 5 mm vékony lemezt széltében. A csúcs a rugalmas lánctalp. Mivel, hogy a hitbox az nem rugalmas, csak a vizuális megjelenítése.
Ezeken felül természetesen rengeteg hibája IS van az egész sebzés modellnek. Viszont ezek ugyanúgy megesnek veled is mint mással. Csak azt te nem látod. Csak azt a lövést látod ami ki is nyírt. Amit a lánctalpad nyelt el, azt nem fogja neked megmutatni a játék.
A magyarozást meg szerintem gondold át. Volt egy elméleted amit jó pár tapasztalt és jó játékos értelmesen megcáfolt. A hiba nem nálunk van.