Én WoT-oztam 2,5 évig, és (az irrealisztikusságán túl) azért rossz a játék, mert nem lehet benne igazán kihasználni a tankok elõnyeit. Lehet benne messzirõl lõni (max 600m, ami a valóságban szinte már közelharcnak számított), de nincs meg az igazi különbség a német és az orosz ágyú minõsége, vagy az optika minõsége között például.
Valahogy olyan az egész, mint a WT (A) és a WoWp viszonya: a WoWp-ben is lehet emelkedni, meg rázuhanni valakire, csak nem sok értelme van, mert egy gép lelövéséhez 5-10s-ig a célkeresztben kell tartanod az ellenséget, ami egy nagy sebességû rácsapásnál nem lehetséges. (Az irányítás hibáit figyelembe véve meg fõleg nem az...) Tehát ami az egyik játékban (meg a valóságban is) egy használható, mûködõ technika, a másikban nem kivitelezhetõ, ha le akarsz lõni valakit, mehetsz fordulózni.
Igen, a WoT-ban a nagy népszerûsége miatt (is) sok a féleszû, amikor a 15 fõs csapatból 8 nem ér el sebzést, az egy kicsit fura. Én se vagyok még a jó játékos skatulyában sem (az utolsó 1000 csatából a WN6-om kb. 1100-1200), de ilyen nulla eredményt nagyon, nagyon ritkán tudok felmutatni...
Valahol olvastam, hogy a WoT játékosai között az átlag nyerési arány 46%. Akkor hol a többi?