Ezen már átestünk egy párszor, tessék elfogadni, hogy a játék elsõ sorban a szórakoztatásról, a játékélményrõl szól. Ha te arra vágysz, hogy egy 1942-es Tiger alázza a T-34/76-osokat, akkor azt is oda kell rakni, hogy viszont egy Tigrisre átlagban 5 szovjet harckocsi jutott. A játékban viszont nincs ez belekalkulálva, mindig 15 vs. 15 a csatákban résztvevõk száma (kivéve amikor nem :D).
Viszont a valóságban ugye 1941-ben volt arra is példa, hogy egyetlen KV-2 napokig feltartott egy német egységet, mert képtelenek voltak kilõni a német harckocsik egyszerûen - igen, a "lezüllött" szovjet technika korántsem minden esetben volt alárendelt. De ha itt tartunk, fel lehet hozni az 1944 végi gyártási minõséget, amikor a német harckocsik páncélzata már korántsem volt olyan kiemelkedõ minõségû, köszönhetõen az ötvözõk hiányának.
A WoT vállaltan elsõ sorban szórakoztató akar lenni, és akár tetszik, akár nem, ezt hozza is, nem véletlenül lett olyan népszerû. Én is ezer és egy hibát fel tudok róni neki, de ettõl még nem kell olyasmi miatt támadni, ami az elejétõl fogva tudvalevõ volt.
A WT-t is lehet az AB-ben az irrealisztikussága miatt támadni, hiszen ott a játékélmény, a szórakozás az elsõdleges, és itt a Gaijin is gond nélkül beálldoza ezt, gombnyomásra rövid idõ alatt újratöltõdõ lõszerkészlettel, irreális repülési modellel, és így tovább.