Nem teszünk úgy, de a WT az bevallottan béta, sok még a fejleszteni való. A bomber cockpitekrõl meg szerintem aki érti mekkora munka lesz ez ennyi bombázóra, eddig is tudta hogy az nem holnap lesz kész.
Mindeközben a konkurencia World of Tankse iszonyatos lejtmenetben van, mindenki prémiumlõszerrel lõ, akinek pénze van(nagy klánok tagjai, pénzes gyerekek stb) az folyamatosan, így a páncél mint fogalom megszûnt létezni, ha nem lehetetlen szögben lövöd be az ellent, akkor átütöd és sebzed. A csapatok közül magas tieren az gyõz akinek éppen több TierIX-X TD-t ad be a matchmaker, ami még véletlenül se igyekszik egyenlõen elosztani õket. Rengeteg a hibás felépítésû térkép, más térképek eleve az egyik oldalnak kedveznek durván. Sebzésnél, átütésnél a véletlenfaktor nagyon durán eltúlzott szerephez jut, a 200-as átütésû ágyúddal az adott lövedékkel üthetesz te át 140 és 260mm páncélt is, minden a véletlenen múlik.
Egy valami nemigen jut szerephez már régóta abban hogy melyik oldal nyer/veszít, a tehetséges játék és a tudás. És ezeknek a felsorolt durva hibáknak a javítására a WoT-nál még csak kísérletet se tesznek. Ahogy a már évekkel ezelõtt beígért szolgáltatások (Historical Battle, egy nemszeretem térkép kivevése a rosterbõl) se érkeztek meg soha a játékba.
Helyette az megy, hogy a másfél havonta kijövõ peccsekben kihoznak egy út tankágat öt új tankal, meg egy új térképet oszt jóvan. Ez nem fejlõdés, ez nem javulás.
A Gaijin hozzáállása a minõség kérdéséhez teljesen más. Ha a War Thunder jól csinálja meg a tankos rlszt(és a repülõs rész minõségét látva miért ne tenné) akkor itt órási exodus lesz a WoT-ból, amivel kiábrándult emberek tömegei játszanak csak azért mert nincs más.