Igen, itt jobban díjazzák az egyéni teljesítményt. Még. Aztán majd kiderül.
A cinkelésrõl esetleg valami bizonyíték? Érzés nem számít. :) Miért ne lehetne lehetséges 10win/10defeat sorozat (szerintem ez odaát már sokszor ki lett tárgyalva)?
Amibõl visszacsippenthetnének, az a túl nagy random faktor (átütés, sebzés), ami az egyéni teljesítményt bármikor felülírhatja. :D
Szerintem az átlagjúzertõl egy arcade meccs kevesebb gondolkodást követel, mint egy WoT parti (kb annyit, amennyit leírtam). Amit írtál az az arcade játékosok max 20-30%-ra igaz.
Röviden. :D
Próbálok objektív maradni, játszom mindkettõvel (bár WT-ben már csak HB-n) és én így látom.
Szvsz a játékosállomány nem lesz jobb, mint a WoT-ban, hiszen ugyanabból a hozott anyagból építkezik mindkettõ, ez pedig adott.
Itt ami az elõnye lesz a WT-nek, az a nehézségi szintek megléte (Arcade, HB, FRB). Ez jelentõsen szelektálni fogja a játékosokat és okoz majd a játékélményben minõségi elõrelépést (HB-n és FRB-n). Ebben simán veri a WoT-ot már most. :P