"Szerintem az átlagjúzertõl egy arcade meccs kevesebb gondolkodást követel, mint egy WoT parti"
Ez ezért nem teljesen állja meg a helyét. Ne keverjük össze a kettõt, tudásszintet és a játékosállományt. Más stílus térben gondolkodni, és sokszor azonnal döntést hozni, és más egy sakk szerû harcmodorban helytállni, ahol memorizáltad, milliószor végigismételted a mantrát, egy jármû sérülékenységi és a map statikus pontjait. Itt a gépek menettulajdonságait és az alap légiharc manõvereket minimum ismerni kell a kiemelkedõ sikerhez. A dolgot az nehezíti, hogy a kivitelezést csuklóból végre kell hajtani akármekkora a bonyolultsági foka. Az tény, hogy sok árkád játékos nem tudatosan mûveli a több lépcsõs fázisokra bontott a harcmodort, csak birkán megy elõre.
1. a helyzet felmérése, szeparáció;
2. a tényleges harc, mp-tõl percekig tarthat;
3. mikor hagyjam abba, fordítsak hátat;
4. ha megtettem, hogy védekezzek;
5. lehetne még sorolni, de már így is túl hosszú lesz a komment és nem is ide tartozik.
Az nem véletlen esemény, mikor AB-ra bemegy pár pofa és lerendezi a fél bandát úgy, hogy köpni nyelni nem tudnak. Nagyon intezív agytevékenység, egy komolyra vett WT(A) AB fárasztóbb, mint egy "nyammogós" tank party. Rengeteg óra gyakorlás és tapasztalat kell hozzá, hogy _kiemelkedj_ a tömegbõl. Régebben ingame pénzben jól kijött, amikor durván büntetett repair költséggel gazsi. De az "ájvélolók" miatt találtak egy kompromisszumos középutat, kicsit linkebb is lett az AB közösség. De egy szó nem érheti õket, az a tömeg tart el minket HB és FRB-seket, nekik lehet bakizni :)))) Nem csoda ha betéved egy pro, akkor remegõ ajkak pusmogása szárnyán száll tova a neve, esetleg hacker bélyegzõvel megpörkölve a rosszmájúak szócsövén, a szolidabbak csak nw lagot pusmognak vagy elhagyják a játékot :))
Nem becsmérlem a konzervdobozokat, de a látszat néha csal. Egy látszólag szabad térben, csak a kreativitásod szab határt annak, hogy mit tudsz megvalósítani a rendelkezésre álló, meghatározott tulajdonságú eszközökkel.