Már annyiszor végig lett rágva ez a gitt, hogy a nyálelválasztás alapján már óceánokat lehetne megtölteni vele...
1.: Tessék belátni, hogy a játék célja a szórakoztatás, teljesen mindegy, hogy WoT-ról vagy WT-rõl beszélünk. Az óriási probléma csak az, hogy oldod meg, hogy mindenki számára élvezetes játékot nyújts. Addig mindenki nagyon szeret játszani, amíg a játék végén azt látja, hogy X ellenséget kilõtt, megsebzett, felderített, agyonvert, kifilézett és roston sültként elfogyasztotta. Viszont amikor õt lövik ki, sebzik meg, derítik fel, verik agyon, filéznek ki, és csámcsognak rajta, miután lassú tûzön pörkölték, az már valahogy nem tetszik neki. Csakhogy egy casual PvP játékban magától értetõdõ, hogy mindkét oldalt meg kell élnie a játékosoknak. Nem fogsz csak nyerni, nem fogsz csak veszteni, aki ilyet állít, az mutasson nekem olyan normális játékost, akinek jóval 50% alatt van a gyõzelmi rátája.
2.: Nem létezik a nagy számok törvénye!!! Véletlen számok elsõ szabálya! Ha két lehetõség van (pl. pénzfeldobás, ez esetben gyõz/veszít), akkor 10 fej után nem lesz több esélyed írást dobni. Az esélyed ugyanúgy 50-50%. Tessék már ezt elfogadni, és nem összeesküvés-elméleteket felállítani arról, hogy márpedig veled csúnyán kibabrál ám mindenki, és bizony 10. szívás után neked direkt egy eleve vesztest kört állít össze a játék...
3.: Ami sajnos elkerülhetettlen, az a balance problémája. Ez meg olyan, hogy ha nincsenek kiegyensúlyozva a felek, akkor az a baj, ha meg ki vannak egyensúlyozva, akkor az. Lose-lose szkenárió...
4.: Tessék normális hangnemben vitázni, vagy elgurul a gyógyszerem...