"A google autók ezenkívül a táblákat is letapogatják, így az is lebuktathatja a machinálót."
Es van agps is, tehat a mobil halozat alapjan is latja hogy hol van es szamolja a megtett utat es a fordulokat is. De ez azert van, mert a google autoi rovid tavon (par percig) akar gps nelkul is boldogulnak.
Hajoknal egyebkent ugy eri meg alkalmazni, hogy nyilt tengeren egy picit felreiranyitjak, mondjuk egy meredekebb zatony fole. Amire a radaron eszreveszik, addigra mar nem tudnak megallni. Egy nagyobb teherhajon nem olyan jok a 'fekek'. Ennek az oka az, hogy a motorokat nem a hirelen sebessegvaltozasra, hanem az olcso uzemre tervezik. Ezert is van az, hogy sok helyen meg mindig vontatohajokkal toljak be oket a kikotokbe, mert sajat motorral iszonyat lassan tudnanak csak beallni.
Repulok eseten nem kell a geppel repulni, csak a kiszemelt utvonalon kell tobb zavaro ado, de itt is jellemzoen a magassag adatok meghamisitasa az egyszerubb, tehat rossz latasi viszonyok eseten egyszeruen belevezetik a foldbe a gepet. Amire a radaros magassag szenzor jelez, mar nem biztos, hogy tud olyan gyorsan emelkedni a gep ahogy kellene. A nyomas alapu magassag es sebesseg szenzorok meg nem tul megbizhatoak es gps nelkul azok sem tudjak a helyi terep magassagat, lasd par eve az air france gep balesetet.