Hajoknal egyebkent ugy eri meg alkalmazni, hogy nyilt tengeren egy picit felreiranyitjak, mondjuk egy meredekebb zatony fole. Amire a radaron eszreveszik, addigra mar nem tudnak megallni.
Atyám. A nyílt tenger azért nyílt tenger, mert nincs ott zátony...
Ennek az oka az, hogy a motorokat nem a hirelen sebessegvaltozasra, hanem az olcso uzemre tervezik. Ezert is van az, hogy sok helyen meg mindig vontatohajokkal toljak be oket a kikotokbe, mert sajat motorral iszonyat lassan tudnanak csak beallni.
Nem. Az az oka, hogy szinte semmilyen hajó nem kormányozható alacsony sebességnél, a fordulósugár meg hatalamas. Szó sincs gazdaságossági problémáról.
Repulok eseten nem kell a geppel repulni, csak a kiszemelt utvonalon kell tobb zavaro ado, de itt is jellemzoen a magassag adatok meghamisitasa az egyszerubb,
Alacsonyan rádiós magasságmérés, fentebb meg baromatrikus van. Sok sikert a barometrikus zavarásához...
tehat rossz latasi viszonyok eseten egyszeruen belevezetik a foldbe a gepet.
Ez is marhaság, számtalan ok miatt. Most nem sorolom fel mindet.
A nyomas alapu magassag es sebesseg szenzorok meg nem tul megbizhatoak es gps nelkul azok sem tudjak a helyi terep magassagat, lasd par eve az air france gep balesetet.
Egyetlen típus, egyetlen magasságmérõjének zizije és sanszosan pilótahiba volt, hogy nem vették észre, mert nem ismerték fel a jelleggzetes típushibát. Az esetek 0,0000000001%-ból extrapolálni elég röhejes...