Bármi ami népszerû és tömegek érdeklõdését kelti fel, elõbb utóbb a tõke célpontjává válik. Legyen az akár sport vagy televízió, pillanatok alatt a pénz lesz az Isten és az hozza a szabályokat. Mint ahogy a Forma 1-ben az idõmérõ lebonyolítása sem a véletlen mûve. Ezek a platformok azért vannak, hogy minél több reklámot toljanak le a jó nép torkán, legyen az Facebook vagy Google szemüveg. Persze nyilvánosan az élet jobbá tétele a marketing duma, de tudjuk mire megy ki a játék. Van hogy nem indul a móka addig, amíg nem volt meg a kötelezõ reklám adag. Mint a filmek elõtt a moziban. Szóval ezen felháborodni lehet, de csodálkozni nem. A legnagyobb szemfényvesztés meg az, hogy fizess elõ és nem kell reklámokat nézned, mert a pénzed így vagy úgy, de akkor is az õ zsebében landol, te meg azt hiszed hogy választhattál. persze mindenki pénzbõl él, de én sem próbálom eladni magam minden nap a fõnökömnek azzal a szöveggel hogy: élvezd az életet, pörögj rám és kérdezd meg kezelõ orvosod, gyógyszerészed ha velem dolgoztatsz mert tied a világ! Pfff