Sziasztok! Mivel az experimental-lal nem tudtam játszani a gyengécske gépem s stabilizálatlanság miatt, így megkésve, de írok egy kis véleményt magáról az A18-ról (akit érdekel persze).
Aki nyomta az A17-et is, annak nem tudom, mi lett olyan változás, hogy "nehezebb"-, "félelmetesebb"- és kihívóbb lett a játék. Ezeket olvastam többségben, amely miatt felkészültem arra, hogy hasonló lesz, mint az A16-ról A17-re váltásnál lévő kezdeti nehézségekre, több halál, stamina hiány, éhség stb. ... Elkezdtem egyből szerveren, (már rég nem játszom SP.) s egy kevés játék után nem értettem a fentieket, mert egyszerűen könnyebb lett sokkal a játék, mint volt. Mivel A17-et megszoktam, a stamina már nem zavar be, alkalmazkodtam hozzá rég. Zozók...ha szintednek megfelelő zozóba futsz, nem erősebbek (na mondjuk a hírtelen futás új s megszokást igényel, de az sem ördögi) Kaja...konzerv a király? Flakonos víz? Éhen se lehet halni, semmi kihívás, mégcsak a kezdeti főzőedény keresgélés sem kell, hogy főzzek vizet, kaját stb. Arcon köpték ezzel magukat, 360 fokos fordulás kaja ügyben, nekem érthetettlen ez a készítőktől. Félelmetesebb...miért??? Zozók ugyanazok, semmi extra, nincs új félelmet keltő effekt se, semmi új stb. Tehát véleményem nemhogy nehezebb lett, hanem könnyebb, esetleg az újaknak nehéz lehet persze. Szerintem az újításokkal nem lett nehezebb a játék, nagy változást nekem nem hozott, kicsit csalódás is. Ez egy kicsit új színben kiadott A17, és cső. De mindenkinek nem lehet egyforma a felfogása és a véleménye. Ja, szerintem hamarabb fognak a szerverek pangásba átmenni, mint ezelőtt, sajnos :(