80. szint felett járok Hardy szerverén. 1-2 pontok vannak elszórva pár harci talentekre, amúgy főleg intellect-re mentem 9/10 (+1 -et ad rá a Nerdy Glass, vagyis az XP-s szemüveg így 10/10), sajna kihívás már így sem sok van... T5 küldiknél már inkább meleezem a legtöbb zombit ami nem zöld, mert amúgy meg se tudnának már szinte ütni. Ha mégis túl sokan jönnek rám egyszerre akkor előveszem az auto shotit. Van mikor két zombit is kilövök egyetlen golyóval, fejeket kb instant lerobbantja még a zöldekről is.
Az új barna kézigránátot ki akartam próbálni horda éjjelen, kidobtam egyet közéjük és nem robbant fel... Készítettem Timed Charge-okat mondom majd kiváltja a lockpickeket, de pl. a treasure chesten amit ki kell ásni, nem működik egyáltalán, hiába dobom rá a tetejére vagy az oldalára, meg se sebzi a ládát.
Egyébként steel-hez már nem kell a perk sem. Ha szerzel Crucible-t vagy mázlista vagy és megszerzed a receptjét és csinálsz magadnak, ugyanúgy tudsz perk nélkül steel-t gyártani. A perk annyiban lesz jó később hogy forge-os anyagköltségeken farag le. Összességébnen még mindig ugyanolyan unalmas lesz a játék magasabb szinten mint a régebbi verziókban, annyi fő változást vettem észre A17-hez képest hogy lassabban lehet elérni a legtöbb high-end cuccot. A traderek meg még mindig túl sok mindenhez juttatnak hozzá. készletből is, quest rewardból meg főleg. De legalább ez a perk könyves dolog jó ötlet volt, hogy legalább van mit gyűjtögetni. Több ilyen kéne még a játékba ami motiválja az embert hogy szerezze meg. Csak annyi a gond h T5 küldik mindig ugyanabba a 2-3 fajta épületbe küldenek, már eléggé unalmas huszadszorra is végigmenni rajtuk. Pedig elvileg lenne több ilyen épület is csak az RWG még mindig nem úgy működik ahogy kéne... Az egész mapon egy darab skyscraper spawnolt, holott van legalább 3 féle már a játékban.
Érzek némi előrelépést, de még mindig bőven van mit faragni a játékon.