Előre leszögezném, nem a 7Days fejlesztők védelmére akarok kelni a posztommal.
Az engine lehet ugyanaz, viszont a 7 Days még mindig voxel alapú, ennek köszönheti azt hogy rombolható benne minden épület és teljesen formálható benne a világ. Ha jól tudom a Rust világa teljesen statikus tehát nem lehet benne lebontani komplett épületeket vagy barlangot ásni a föld alá stb. stb., csak azokat amik playerek által vannak létrehozva.
Tehát a 7Days még mindig egy sokkal komplexebb, ebből kifolyólag sokkal erőforrás igényesebb játék is. Egyébként a pár napon belül megjelenő A19.5 sokkal több fps-el fog futni az eddigi beszámolók alapján mint a mostani, A20-ban meg további optimalizációk is jönnek majd. Az RWG-be most is alakítanak, A20-ban meglátjuk mire jutottak vele.
Egyébként meg ja, a Rust kb tele van óvodás hülye gyerekekkel. Öcsémet szoktam hallani mikor játszik vele, annyi bőven elég is nekem. Hiába vannak szigorú szerverszabályzatok, folyton megszegik őket a random játékosok, öcséméket pl. kiraidelik folyton mikor nincsenek fent (többnyire aljas módon az éjszaka közepén mikor alszanak már a legtöbben), meg többször kellett már szervert váltaniuk a csalók miatt is.