Hát nem tudom, azért egy Bethesdának szerintem messze jobb anyagi forrásai vannak.
A fejlődést én nagyon látom, lehet két külön mozit nézünk, de ha összevetem az Alpha 12-vel a mostanit hát elég jelentős a fejlődés. Azt is bele kell számolni, hogy zsákutcák is voltak a fejlesztés során amit újra át kellett alakítani. A fegyvere régen öntőformákban készültek, majd ezt eldobták. A blokkokat is máshogy készítettük, betont öntöttük, cobblestone blokkokat több fázisba raktuk ki. Eleinte nem voltak járművek, küldetések, trader, workbench, chemstation, betonmixer, épületekből messze kevesebb fajta volt és sokkal rondábbak. Mai szemmel nagyon gagyik. Zombik fajtája nőtt, részletességük gazdagodott. Skill rendszer szinte mindig átdolgozásra került. Emlékeztek mikor még a gyártás mennyiségével javult az eszközök minősége és ládákba gyártottuk a baltákat? Bányászat is sokszor átalakult attól függően hogy helyezkedtek el az ércek a földben. A randomgen is szinte mindig átalakult és volt persze amikor nagy visszalépés lett a vége.
Én úgy érzem még mindig nem látok olyan játékot amivel össze lehetne hasonlítani. De ha mutattok olyan építős játékot ahol teljesen el lehet bontani városokat és hegyeket majd újat építeni akkor izgatottan várom! Ez a rendszer nagyon erőforrás igényes amivel nincs egy lapon egy Fallout 76 vagy Subsistence, Subnautica, Rust és társai.