A The Fun Pimps névre hallgató fejlesztõcsapat mindössze 200,000 dollárt kért, hogy megvalósítsa elképzelését a 7 Days to Die címû voxelgrafikus sandbox zombis horror játékkal. A végén nem csak, hogy a 200 ezret elérték, de az összes kiterjesztett cél is meglett, összesen 507,612 dollár gyûlt össze az ambiciózus projektre.
Ennek köszönhetõen nagyobb lesz a világ és a sztori, több tárgy, ellenség, árus, menedék, fegyver, képesség és játékos karakter kerül be, valamint profi zenei aláfestést és szinkront is kap a játék. Megnõ a multiplayer mód és kiterjedtebb építkezõ készlet is kerülhet a 7 Days to Die-ba, mely immár kevésbé lesz kockás.
Ha egy kicsit jobban beleássuk magunkat a részletekbe, akkor az derülhet ki számunkra, hogy ez talán az eddigi legnagyobb szabású indie játék mostanság. Találkozik benne a Minecraft bámulatos voxel alapú szabad világa a zombis horror témával. Ez még nem minden, még tower defense szerû bázisépítés is van benne és RPG elemek, képességfákkal.
A 7 Days to Die zombijai is éjszaka a legerõsebbek, így amíg nappal kalandoztok, gyûjtögettek, építkeztek, addig éjjel jobb, ha okosan meghúzzátok magatokat, mert az élõholtak aktívabbak, sokkal gyorsabbak és mindent megéreznek. Látnak, hallanak és kiszagolnak, úgyhogy alaposan el kell rejtenetek az ellátmányotokat. (A megtalált ételeknek is szennyezettség szintje van, amely ha túl magas, megbetegedhettek tõle. Ennek kezelésére lesz fõzõ szakma.)
A hatalmas nyílt világban minden bejárható, minden épületbe bemehettek és akármit le tudtok rombolni. Lesz lopakodás, hatalmas boss harcok, farmolás és tárgykopás.
Ha minden jól megy, jövõ májusba már kijön a PC verzió, a Linuxos és Mac-es változatok néhány hónapra követik majd. Ha felkeltette az érdeklõdéseteket ez a bámulatosan összetett játék, nézzétek meg a Kickstarter videót.