"Ha automata autok vannak, akkor a villamosok soha nem tudnak osszetorlodni, mert nem all elejuk egy auto sem."
A villamosok NEM azért torlódnak össze, mert eléjük állt egy autó. Csúcsforgalomban, amikor több villamost állítanak üzembe, ez rendszeres.
Elõször a kötöttpályás közlekedést kellene valami intelligens rendszerrel megsegíteni. Azután lehetne a gumikerekes közlekedést szabályozó lámpákat is intelligens módon állítani, a forgalomtól, napszaktól, egy-egy irányban várakozó sorok hosszából kiindulva, és mindezt összehangolva a többi lámpával (ez utóbb is fontos, és emiatt bonyolult a feladat)
Ez utóbbihoz számítógép és szoftver kell, meg érzékelõk.
Ilyen egyelõre nincs a közelünkben, szóval nem a robotautó, amire leginkább szükség lenne.
Még egyvalami:
"Viszonylag kevesen jarnak ejszaka autoval femhuzalt shopping-olni vagy gyumolcsot szuretelni"
Én sem szoktam éjszaka kábelt szüretelni... viszont néha az ember letér az aszfaltozott útról, akár egy szabadstrand, akár egyéb miatt.
Azt a mûholdas nyomkövetõt ne is emlegesd, mert az az egyik vörös posztó a szememben. Remélem, ez a rohadék rendsszer összedöglik, mielõtt a totális ellenõrzést meg tudja valósítani... bár nagyon próbálkoznak és haladnak is