Bázis lehet több. A gond ott van ha sok ezer blokkos rendszert kell mozgasson a játék. Ha a voxel fixen van, nem mozog, lehet sokkal több is mint 1000-1200. 1200 körül és felett a hajóknál van probléma. A játéknak kb. mindennel baja van ami mozog egyébként. Zavarja a piston/szelep kitolása, a rotorok, főleg ha sok blokkos tárgyat forgatnak de még a jármű kerekek is. Legnagyobb gond a nagyméretű. sok blokkos, mozgó voxelkupacokkal van.
Bázis lehet nagyobb amit te építesz, de sajnos a spawnoló, gyári pirate baseknél is keményen bezuhan a sim. Ezért kapcsoltam ki mindent, és használok sajátot. Betettem a szerverre most kb. 8-10 darabot a játékosok közelébe, és 1.0 maradt a sim.
Egyenlőre azt nem sikerült kitapasztalnom, mekkora fix voxelcsoport, bázis ami zavarja a szerót. 5-6000 körül még azt gondolom, hogy bázis lehet, ha nincs rajta sok rotot által forgatott rendszer, vagy sok piston. Pl. nem szabad forgatható napelem rendszert sok-sok napelemből összekapcsolni és a nagy bázisra kötni. Sajnos ez van, ha nagy bázist akarunk egyben, fix napelemeket kell inkább rátenni, vagy maradni az uránnál.