Tom36 a szervert frissítettem ahogy nem maradt rajta játékos, órákig nézegettem mikor lesz rá lehetőség :D De ha ezt nem is tettem volna meg, be van állítva minden este hajnal 3-ra egy automata leállás, verziófrissítés (ha van új), majd újraindulás 5 perc múlva.
Ez már önmagában is sok bugot megold.
A projektoros dolgot ki fogom próbálni Julian, köszi a tippet. Olvastam amúgy amit írtál, de már nem emlékeztem rá. a DLC-t én is meg fogom venni, csak jól jön az :)
Az Empyrion amúgy teljesen más grafikai motorral megy, a Space Engineers VRage motorja teljes mértékben a KSH fejlesztése, és csak az ő játékaikban van (Medieval Engineers). Az Empyrion a Unity motort használja, ami bár eleinte döcögős volt, mire hozzáigazították ehhez a típusú játékhoz, de mivel nagyon sok más játék is, jobban optimalizált is. Nagyon irigylem emiatt az Empyrion-t :/ Ott pl. a folyékony víz, vagy az hogy az épületeknek, falaknak konkrétan belső strukturális teherbírása is számolva van, nem jelent különösebb problémát. (Igen, ott egy baromi nagy, rosszul megtervezett épület vagy épp űrhajó simán összedől.)