Át lehet nevezni a blueprinteket, csak a Details feliratra kell kattintani :)
A TextHUD Api az Easy Inventory-nak is kell, meg a BuildInfo-nak :) Mindkettő már a TextHUD API-t használja, ha nem lenne a szerveren, akkor bár működne az a 2 mod, de semmilyen feliratot nem látnánk :/
A BuildInfo pedig pl. azért is egy írtó jó mod lett már, mert a rengeteg iszonyat hasznos blokk információ mellett, amit alapból a játékban nem is látnál (pl. hány légzáró oldala van, vagy mennyi a tömege, integritása ("életereje") az adott blokknak), de még azt is látod, hogy ha egy már megépült blokkra állsz, annak mi a neve. Így például a nélkül be lehet azonosítani pl. egy szimpla villanyégőt a bázison, hogy aktiválni kellene az összes megjelenítését a HUD-on, megnézni melyik az, majd kikapcsolni a megjelenítést.. Szimplán csak rá nézel a villanyégőre egy hegesztő vagy flexelővel, és látod a nevét, és már mehet is a villogás beállítás, vagy szín átállítás, stb.. :D
Amúgy amit én beraktam blueprint kivetítő projektort az még annyival többet tud, mint a most megjelent DLC-s verzió, hogy ha egy létező hajót vetítesz ki, akkor látod a sérüléseket a mini blueprinten :)