Jajj igen a BuildInfo mod elvileg tud csinálni egy nyomkövetést, hogy hol szökik levegő a bázison. Az AirVent-nél megjelent egy új gomb a kontroll menüben, ami bekapcsolja a légáramlat követést. Bár még nem használtam ezt a funkcióját :)
És más dolgokra is jó még, pl. látod fizikailag (egy piros paca a hajtómű után) hogy mekkora a hajtómű sebzés, valamint hogy pl. mekkora a fúrófej fúrási átmérője (sárga gömbként). Még azt is grafikusan megjeleníti hol vannak a légzáró felszínek egy blokkon. Bár még ezeket sem próbáltam, csak a mod leírásban van benne, de elvileg a Ctrl gombot nyomva kell tartani mikor le akarod rakni a blokkot, hogy ezek megjelenjenek.
Ezekkel a lehetőségekkel aztán tényleg nem marad kérdés egy blokkról :)
Hőadatok és légellenállás az atmoszférában: minél gyorsabban mész, annál több hő keletkezik. Max. sebességgel haladva pl. (400 m/s a szerveren) már izzanak is a blokkok amik a haladási irány felé vannak a hajón, és sebződnek is. Az atmoszférában építhetők így szárnnyal rendelkező hajók is, valamint komoly előny kovácsolható a légellenállásból egy légi csatában, egy jó vadásszal.
A számok amik megjelennek nagy sebességnél a keletkező hő nagyságát jelzik a súrlódás (légellenállás) miatt. 6 irányban írja ki, a hajó 3 tengelye mentén, hogy mennyi hő keletkezett. (X, Y, Z, -X, -Y, és -Z oldali felszínén a hajónak)
Pontosan nem emlékszem már mennyik a határérték, de pirosra vált a szám úgy is ha már közel vagy az izzási határhoz.
Amúgy az a mod is a TextHUD-ot használja :)
A Rename funkció szürkeségére a BP menüben nincs magyarázatom miért lehet :/