Azért tartja most stabilan a szim sebességet, mert törlődtek a szeróról a bázisaim és hajóim, mindenem, miután 2 hétig fel se léptem :D :D
És valamiért nem bírja a játék azt ha megpróbálom visszailleszteni, amikor folytattam volna a játékot. Ezért hát egy kicsit berágtam. Hogy hogy is van ez most? A törlődés előtt stabil 1.00 volt a szim. sebesség, aztán pár hét múlva meg 0.8 amikor megpróbáltam visszatenni a helyére.
Körbenéztem a szerón azóta, hogy mik vannak megépítve egyáltalán, miért is van ez? És felfedeztem pár elég komoly komplexumot, hajót. Sajnos elég nagy PCU-val rendelkeznek, 50 ezer körül, amit a szeró már annyira nem bír.
Lehet annak is itt lenne az ideje, hogy nagyobb teljesítményű szerót vegyek.
Amúgy sajnos a játék még mindig nem túl acélos az erőforrások kiaknázásában. Amikor 0.8-ra volt beállva a szim. sebesség, a szerver processzorja akkor is csak 25% körül volt terhelve. Ez azért elég gyatra szerintem..
Blokkszámot nem akarok egyébként korlátozni, nem sokat jelent amúgy sem, akkor max. beállítottam volna blokklimitet és kész. Ha nem túl nagy teljesítményű azért a procid, attól lehet hogy 50% alapterhelésen is. De inkább ez legyen még mindig a mérvadó szerintem, mint egy követhetetlen blokklimit. Mert pár optimalizálatlan szkript egy pár blokkos bázissal is le tudja zúzni a szervert. Vagy talán állítsak be olyat? Legyen blokklimit?