Irtó sok meló volt a szeróval, hogy működjön. A GTX iszonyatosan lassan reagált mindenre, a játék nem akart frissülni, stb. stb..
A reggeli 2 órám nem volt elég hogy befejezzem, így mostanra maradt. 16 órakor kezdtem el csinálni és 19 órára sikerült mindent megcsinálni.. :D Hihetetlen :D
De a lényeg: sikerült. Az új pálya használatra kész.
Pár dolog, amiről jó ha tudtok:
1. A Ravcor egyenlő távolságra, körülbelül 4-4-4 ezer km-re van a másik 3 nagybolygótól.
2. Bekerült a Rotary Airlock és a Stargate mod. Végül erre esett a választásom. A pajzs mod miatt amúgy is nagyobb az ember energiafelhasználása, így a naquadah generátor talán annyira nem is jön rosszul. Bár való igaz, hogy gyakorlatilag a 3 szintű napelem modot feleslegessé teszi. De mindegy. Mindenki úgy játszik ahogy jónak látja :D
3. Kikapcsoltam a drónokat. Hosszú távon, ha már van egy normális bázisa az embernek, csak idegesítőek. A nagyobb hajók, elhagyatott bázisok, űrbeli roncsok megmaradtak.
4. Bekerült a Target Lead Indicator mod, mert volt annak is egy multiplayer frissítése. Viszont iszonyat instabil a szerver, pár perc után ledobált mindig, ahogy ugráltam az űrben a mérnökkel. Legalábbis ezt nem bírta. "Normális" játékot még nem játszottam, nem tudom közben ledobál-e. Nem tudom mi okozhatja, de lehet hogy ez a mod, szóval ha játszotok, és folyton ledobál, szóljatok és kiveszem. Azért gyanakszom erre a modra, mert azt írja, hogy nem a szerverre, hanem a kliensre terheli rá a számításokat. És folyton a kliens crash-el be, a szerverre vissza lehet csatlakozni a kidobás után gond nélkül. Szóval vagy ez a mod bajos, vagy az SE rendelkezik újabb bugokkal :D Amúgy az utóbbin meg sem lepődnék, egyszer mikor teleportáltam a mérnökkel, a feje és az egyik karja ott maradt a korábbi helyszínen :D
5. Szóval igen, a játék most úgy néz ki nem túl stabil, kibobott engem 2-szer is. (Ha valaki nem olvasta volna végig az előző pontot, hogy miért :D )
6. A Stargate mod az ércek generálódását is befolyásolja az űrben, nem tudom hogy milyen irányba (a bolygókon nincs se naquadah, se trínium, se neutronium, ez a modleírásban van leírva). Lehet urániumból még ennél is kevesebb lesz az űrben? Ha ilyen jellegű problémával találkoztok egy idő után, ha már kerestétek csomót, még sincs sehol, jelezzétek.
7. Kivettem a Jump inhibitor block-ot, remélhetőleg ez helyrehozza a Jump Drive bugozását.
8. És az új pályán természetesen aktív az Economy, azaz a Gazdaság :)
Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Jó játékot mindenkinek :)