Jézus, hány órát fektettél a szerverbe az elmúlt 2 hét alatt?? :D
A Thread CPU load a játék legnagyobb korlátozója, és úgy tűnik leküzdhetetlen is. Egyszerűen így van megírva a játék, nem tudja kihasználni a rendelkezésre álló erőforrásokat. A szerver kihasználtsága ennek ereményeképp, ahogy nézem a grafikont, max. 25% körül mozog, bár rejtélyes módon néha elérte a 60%-ot is, pár pillanatra. Mint ilyen kis tüskék, kiugrások ezek. Nem tudom ott mi történhetett, talán nagyobb ütközések, csaták? És vajon mit érzékelt olyankor a többi játékos, mennyire akadozott a szerver?
Viszont egészen elképesztőnek tartom, hogy az egyszerre szerón lévő max. játékosszám elérte a számomra hihetetlen 7-et!
Ez a november 1-i nagy restart, mint valami tisztítótűz, úgy látom meghozta a játékoskedvet is. A grafikont megnézve egyértelműen látszik ez. Felső grafikon a csatlakozott játékosok, középső pedig a szerver processzor kihasználtság. Az alsó a memória kihaszáltság, ezen valami oknál fogva már napokkal korábban elkezdődött a változás, amire a szerver újraindítás látszólag nem is volt hatással. Így szerintem az nincs összefüggésben a játékos-aktivitással sem. Úgy sejtem az az október 24-i nagy update eredménye lehet, időben elég jól egybeesik. Onnantól kezdve tehát elég nagy memória-kihasználtság ingadozások vannak :D Ezt nem tudom hogy jó-e, vagy rossz.
Sejtettem amúgy, hogy a csillagkapu meg fogja gyorsítani majd a játékot. És hogy hozzájárul ahhoz is, hogy hamarabb érezni lehessen azt, hogy ki lett pörgetve minden lehetősége a játéknak.
De egy új naprendszer, jó messze, nem látom be milyen óriási pluszt adna a játékba. Azt is ugyan úgy meghódítanád 2 hét alatt :D A szerverre pedig még nagyobb terhelést róna sajnos.
Inkább javasolnám azt, hogy változtass a céljaidon. Építs pl. nagyon szép bázisokat, vagy felfegyverzett bázisokat szerte a naprendszerben, majd "világítsd ki". Írd ki egy antennával, hogy itt 1 millió platinát találhatnak :D Adj nekik erős védelmet, és várd hogy jöjjenek más játékosok támadni :D És nézd ahogy elbuknak, vagy nem?
Nekem rengeteg tervem volt a játékban töltött évek alatt, pl. egy mélyen a föld alatt levő város.. vagyis bázis, mert várost lehetetlen a Thread CPU load miatt építeni. Zion néven :D
Vagy lebegő bázisok a légkörben, szerte a bolygókon és holdakon. Én pl. a holdon kezdtem el egy ilyet készíteni, hetekbe telt volna. A Ravcor-on pedig kifejezett kihívás az építkezés, az is ad kihívást bőven.
Egyszer terveztem pl. egy "hídvárost" is építeni, egy kanyon 2 szélén támaszkodva.
Vagy automata védelmi rendszerek építése.
De egyszerűen mindig teljesítmény hiány problémájába ütköztem, így le kellett tegyek mindenről szépen lassan. Bár kicsiben talán nem megvalósíthatatlanok ezek, és rengeteg időtöltést tudnak neked adni.