Napi 2 óra alatt jött össze, de ez leginkább az előző update hibája, mivel az alapvető nyersanyagok kinyerhetők kőből.
Másrészt ottvannak a stargate asgard hahjói, amiket némi szevedéssel el lehet fogni (Kb 5-10 ujraéledés) a laggokról és a grafikai eltolódásokról nem beszélve. Ezeket lebontva épülhet a nagy flexhajó 5 nagykonténerrel, amivel 4fogásra le lehet bontani az asgard hajót, utána a nyersanyag szinte végtelen. Nekem nagy élmény volt, hogy elkezdtem egy respawn pod-al, jött egy zpm freighter, egy al'kesh, egy daniel jackson, majd jött a nagy asgard, amivel végigutaztam a naprendszert, és telepítettem a kapukat. Bár most találkoztam azzal a jelenséggel, hogy a csillagkapuk nyilvánossak! Tehát más frakció által épített kapu is tárcsázható a sajátról. Ez most adott egy jó ötletet, lehet, hogy megépítem :D
Számomra is fura volt, hogy hirtelen micsoda élet lett a szrveren :D
A ravcore engem nagyon nem fogott meg, A gravitáció brutális, nincs légkör, így az egyetlen megoldás a hydrogén hajtás, amit folyamatossan tankolni kell, uránban pedig nem bővelkediik olyan mértékben, hogy megérje azt a sok jeget odahordani. Bár a csillagkapu nyújt egy kis könnyedéget, hogy nem nagykonténeres jumpdriveos hajókkal kell keresztülszelni a naprendszert.
Azok a teljesítménykiugrások szerintem a csillagkapuk által előidézett játékösszeomlások, mikor egy betöltetlen részre visz a kapu, és hirtelen be kell töltenie az egész bolygót XDD
Én még mindig azt mondom, hogy próbáljuk meg rátenni a szervert egy rendes vasra, és nézzük meg mit muzsikál, amikor oda van adva neki az egész processzor. Mivel úgy tudom, hogy a gtx Gming nem fog egy szerverre egy gépet beáldozni, mit ahogyan ezt más hosting cégek sem teszik. szerintem a neki adott teljesítményt 100%ossan kihasználja, mivel a szerverkészítés próbálkozása közben találtam beállítási lehetőséget arra, hogy a szerver menyi maximális teljesítményt használhasson.
A thread cpu load, mint írtad, a saját gépünk teljesítményének mércéje, a szerver cpu load pedig az az érték ahol a játékosok is belaggolhgatnak, egyetlen játékos építménye végett. Nekem 130%okat is verdesett a thread cpu load, lagg nélkül, viszont mikor felment a ping, vagy éppen a szerver cpu load, akkor kezdődtek igazán a laggok.