Csak mert internet meg interaktív tábla, meg még tudja a jóég mi kerülne az iskolákba, attól még nem fognak jobban tanulni a diákok. 20 évvel ezelõtt is csak tábla volt meg kréta, meg néhány házi készítésû szemléltetõ eszköz, amit a tanár otthon legyártott. Mégis megtanultunk mindent, amit kellett.
Érdekes módon ma néhány fiatalnak még a hosszú/rövid ékezetes szavak is gondot jelentenek,képtelenek fejben elvégezni a legegyszerûbb matematikai mûveleteket is, és ha el kell olvasniuk valami kötelezõ olvasmányt, a felét nem értik, mert hiába az internetes világ szókincse, az nem elég ehhez.
Az elsõ számítógépemet 18 évesen VETTEM ( igen, saját pénzembõl, amiért én dolgoztam meg ), mégis sikerült elsajátítani mindenféle digitális készséget, merem állítani, hogy jobban is értek hozzá, mint egy átlag felhasználó, pedig soha senki nem tanított rá. Az én idõmben még nem volt számítástechnika óra.
Egy szónak is száz a vége, szerintem nem az a fontos, mennyi a kütyü az osztálytermekben, ami számít az a tanár, és a diákok tanulni akarása.