Rövid szakaszokon táplálják a vezetéket, és mindegyiken van egy villanyóra, ami nem csak a fogyasztást összesíti, hanem figyeli a felvett áramot is. Fe egyébként, ha láncba állítanál mondjuk tíz trolit, és 5 méterre követnék egymást, le is basznák a biztosítékot, mert úgy van a hálózat megtervezve, hogy ezek nagyobb távolságban követik egymást, ami szemléletes példával élve más konnektorba vannak bedugva. Pár napja mondta a tévében a GPS fejlesztéses BKK-s szaki, hogy a trolibuszoknál ilyesmire is figyelni kell. Konkrétan azt mondta a fickó, hogy az ELMÛ magasabb azaz büntetõáron adja az áramot, ha egy betáplálási szakaszon nagyobb az áramfelvétel. Most csak tippelek, hogy technikailag miként oldható meg. Például a villanyórán behúz egy relé nagyobb áramfelvételnél, és még egy tekercsen átvezeti az áramot az órán így az magasabb fogyasztást mutat. Vagy mondjuk két órát kötnek sorba, az egyik a hagyományos, a másik a büntiszámláló, ami normál üzemben ki van iktatva egy relével. A számla meg úgy jön ki, hogy ez a normál számla, ezen meg a túlterheléses bünti számla. Mondom ez csak egy tipp a hallottak után, de nem megoldhatatlan feladat.