A cegrol csak annyit, hogy az o keyless entry rendszereiket torik fel a tolvajok fizikai hozzaferes nelkul a legtobb luxusauto eseten is. Fejlett technologia, csak nem tul biztonsagos.
ps: Erdemes lenne saifsafe-re tervezni az uj autokat, de a koltsegek csokkentese erdekeben ezt ujabban nem teszik meg. Ez olyan mint az atmeno fekvezetek az alstom metrokon. Nem sokba kerult volna berakni, de inkabb maradtak az elektropneumatikus rendszernel, csak a kezeloszerveket duplaztak meg. Persze ha veletlenul pont az elektronika romlik el, akkor a tartalek rendszer mar csak 25%-os fekerot ad. Ugyanez van a modern elektronikus fekrendszeru autoknal, ott nemelyik tipusnal meghibasodas eseten 0%-os a \'biztonsagi tartalek\' fekereje. Vagy az uj airbusok kormanyzasa, ahol a tartalek rendszer 10%-os kormanyzasi lehetoseget nyujt, 0%-os feklap es futomu iranyithatosaggal, tehat csak eppen annyi tartalekot raktak bele, hogy engedelyt kapjon, nem annyit, hogy hiba eseten mukodokepes maradjon. Ugyanezen okokbol hianyzik sok hibrid auton a villanymotor selejtezo kapcsolo, tehat ha elromlik a meghajto elektronika, akkor az aksi lemeruleseig a villanymotor padlogazon hajt es ezt nem lehet az utasteren belulrol kikapcsolni. Hozzatennem, hogy a koltsegekhez a biztonsagi rendszerek osszessegeben is kevesebbet adnanak, mint egy muholdas digitalis radio vevo ara, ami amerikaban mar lassan szeriatartozek vagy akar az uj car to x rendszerek mint a cikkben emlitett chip es ehhez meg nincs is megfelelo infrastruktura.