"Nem kell. Ha van megbizhato automata auto, akkor az ismert es eloreprogramozott fuvarozasi utvonalakon teljesseggel kivalthato az ember."
Mondom én hogy hülye vagy a témához. Veszélyes üzemnél elsõrendû fontosságú, hogy ha valami történik, legyen felelõs. Másodrendû, hogy mûködjön minél megbízhatóbban. Szerinted ki lesz a felelõs, ha az autó balesetet okoz, akár csak 100 millióból 1x? Bevarrják 5 évre a kugli vezért? Az autókba mindig kell egy majom, akit börtönbe lehet csukni, ha gebasz van. Tetszik nem tetszik, veszélyes üzemnél mindig kell fizetni egy felelõst. Atomerõmûben se feltétlenül tud az a mérnõk sz.rt se csinálni, ha jön a gebasz, de utána börtönbe tud menni, és ez a lényeg.
"A lakossag nagyobbik reszet meg az erdekli, hogy nem kell vezetnie, mert utal"
Nekik találták ki a tömegközlekedést, taxit, sofõrös autót. Nem kell újra feltalálni a meleg vizet. Egy olyan balfasz aki nem tud/szeret vezetni most se kell hogy autóba üljön. Vegyen helyette 28 iphone-t, és akasztgassa a nyakába - a szomszédnak ebbõl is le fog jönni, hogy bár impotens, de van dellája sz.rásig.
"masreszt nem kell novelni az utak kapacitasat, mert ami van azon tobb auto fer el"
"Persze ehhez elobb az kellene, hogy minden fontosabb utvonalon legyen kesz autopalya es ugyanannyiba keruljon a fout hasznalata mint az autopalya."
A hosszú hsz veszélye, hogy végére elfelejted amit az elején írtál, és önmagadnak mondasz ellent. Most akkor ha robotótó megy mindenfele, akkor több autópálya kell vagy kevesebb - találd már ki.