úgyhogy ezen a "vga driver frissítése" dolgon túl is lépnék szó nélkül...
Értelmezd helyesen amit írtam. Nem azt mondom, hogy nekem a driver frissítés miatt jó. Csak felvetettem mint lehetőséget, több más között.
"A játék optimalizálatlan. Pont. Textúrák töltődnek be késve vagy egyáltalán nem, falakon lehet átesni, az animációk csúsznak, késnek és bugosak, processzort túlhajtja stb stb..."
Őszintén, én ebből semmit nem vettem észre. Lehet nem ugyanazzal játszottunk. A textúrák sem töltődnek be későn, mivel SSD-n tolom high end konfiggal, és a FoV is maxra van húzva.
"Tereptárgyakba beakad, eltűnik, "teleportál" stb... különösen a "távolsági" enemy-ken lehet tetten érni mennyire nincs is képben a mesterséges"intelligencia"
Egyetlen beakadást sem láttam, dinamikus és folyamatos volt a játékmenet. A MI a régi SS részekben is bárgyú volt. Hiszen agyatlan monsztákról van szó. Ezt tehát nem tudom negatívumként értékelni.
"úgy is mint pl a Serious Sam első két részében is, ahol ezt meglehetősen könnyeden adták elő a készítők a magányos síkhülye "egymondatos" főhőssel, és a végtelenül klisés világmegmentéssel
Elképzelhető, hogy a te ingerküszöböd került más fokra az évtizedek alatt, de ez a game jóformán semmit nem változott. Néhányan azért is tartják ostobának és erőltetettnek, mert az ami évtizedekkel ezelőtt még viccesen és újszerűen hatott, az ma már hasonló tálalásban nem lesz elég. Talán ezért is jegyezted meg a fejlődés hiányát, mint negatívumot. Többet és jobbat szerettél volna kapni, mint 20 évvel ezelőtt. Ezzel nincs is semmi baj, csak ne a Serious Sam-nél keresd az innovációt. Ha lesz valaha egy 5-dik rész, az is épp ilyen lesz, mint ez.
"de ettől függetlenül nekem a Serious Sam 4 továbbra is a mai játékkészítés egy igen alacsony minőségű slendrián fosadéka
Senki nem is akarja megváltoztatni a véleményed. Csupán azért ragadtam klaviatúrát, mivel én egyáltalán nem azt tapasztaltam amiket leírtál.