na és ha nem nyílt ki akkor mi van? Ez egy teszt repülés volt. Az ilyenek alatt ennél drágább gépek hullottak darabokra. Kedvencem amikor az F117A-nak leszakadt az egyik függõleges vezérsíkja :) ebbõl a berepülõ pilóta nem érzékelt semmit, ui. a szgépek komenzálták a hiányzó elemet. Csak a repülést filmezõ másig képrõl lehetett látni, hogy valami elszállt de nagyon. A gépet simán letették. Jelneleg ez a szoftver egy továbbfejlesztett verziója irányítja a B2-es gépeket.
(a különbség, hogy az F117A árából legalább 100 ilyen gépet fe lehet építeni)
Mondjuk az azért ciki, hogy a futómû nem gyût elõ. Alaphelyzetben (legalább is a régi gépeknél) volt olyan opció, hogy a futómû - mechanikai hiba esetén - a saját súlyától is ki tudott jönni a házából, majd rögzítette magát, hogy ne menjen vissza leszálláskor. Igaz, hogy utánna már sehogyan sem lehetett behúzni, csak szervízben. De ez részlet kérdés már...