Ugyanazt a motort használja, mint a StarCraft 2, ott sem kidolgozottak a textúrák (meg a Diablo 3-ban sem), de úgyis "felülnézetbõl" látod õket többnyire, szóval majdnem felesleges õket annyira részletesen kidolgozni. Na meg "mûfajon" belül ott a Dota 2 vagy a LoL. Azért ott sincsenek rettentõ részletesen kidolgozott és részletes textúrájú modellek.
StarCraft 2-nél és a Diablo 3-nál is hasonlóan a karaktermodellek, de nem zavaró játék közben, és ugye egy Blizzard játékot sohasem a grafika vitt el a hátán, hanem a hangulat és a játék által nyújtott ÉLMÉNY.
Emellett a nagyon részletesen kidolgozott karakterek megnövelnék a gépigényt, aminek hatására kevesebb érdeklõdõ lenne rá. Meg furcsa lenne, ha egy atomerõmû szintû gép kellene egy "MOBA" játékhoz.
Egy F2P játéknál pedig sokat számít a baráti gépigény, mert ha valakinek nem megfelelõen fut a játék, akkor megy játszani másik F2P játékkal (amibõl kismillió van manapság).
És a Blizzard-nak csak jó, ha az õ játékaikkal játszanak.
A Dota 2/League of Legends népszerûségében is szerepet játszik az, hogy baráti gépigénnyel rendelkeznek.