A hearthstone-nak a sikerében azért benne volt az is, hogy hiánypótló volt, egy ilyen, direkt, széles körben elterjedt, egyszerűbb alapokon nyugvó kártyajáték. Mobákban azért erősen telített a piac sztem, az mmo hullám után most mindenki a mobák sikerét akarja meglovagolni. Jó néhánnyal játszottam én is, lol, dota2 úgy 200 meccsig bírta, utána eluntam, ami nálam a befutó lett az a Smite, a tps nézetbe váltás és a rövidebb átlagos meccsek nekem nagyon bejöttek, és nemcsak nekem, mert még ez az a játék ami bár messze nem éri el a két nagyot népszerűségben, de azért ott van mögöttük, ha kicsit lemaradva is. Valami hasonló egyediséggel tudna berobbanni a hots is, ami szerintem meglesz, nekem az nagyon bejön hogy több fajta pálya van, és minden pályán van valami extra cél esemény, amire ha rámegy egy csapat akkor előnyre tesz szert. Így talán többféle pálya, többféle játékmenet, esetleg minden mapra más hősök a legjobb pickek. A közös levellel meg talán kevesebb lesz az anyázás, ha sokszor meghalsz nem maradsz el a többiektől (bár csapatszinten ugyanúgy hátrány) és nem lesz ragelő 8 éves hogy elloptad a killjét miközben segítesz neki ölni az ellent. E-sport meg simán lesz belőle, főleg ha a blizz is nyomja ennek a kezdeményezését, HS-ből is már annyi verseny van, ahhoz képest hogy erre szinte alkalmatlan a játék felhasználói felülete, vagy legalábbis hiányzik belőle mindenféle ezt elősegítő funkció.