Upsz, Nova-nál kihagytam, hogy uú, mint Jaina, ő is hihetetlen gyorsasággal tud megválni a mana-készletétől, ha "használva van", ezért érdemes egy azt kímélő formulát találni hozzá, de a gyakori (el)halálozással/gyáva ki nem használásával ez a probléma sem oly nagymértékű - ekkor még a pin' shot-os meta-t is "túléli" a mana-tartaléka.
A snipe(r)-build a 16. szinten lehetővé teszi az állandó, 3 másodpercenkénti 528 + 353 (ezek az értékek 4%-kal nőnek /szint) sebzést - with 0 mana cost! - és közben a pin' shoot 187 + 353-ját, és/vagy a (csökkentett cd-jű) HoloD' 353-ját. Így azért már lehet vele alkotni, különösen, ha az ellenfél elköveti azt a hibát, hogy fél HP-n közlekedik... (gyakorlatilag: 4 sec alatt 2k-t bőven kioszt, amikor egy átlag assa' HP-ja 2,5k környékén leledzik - és ez az arány megmarad a további szintlépésekkel is!)
Ha előbb a kisebb HP-jű egyedeket szedi ki - assa'-k, support-ok - , akkor a nagyobbakkal már a csapat is könnyebben birkózik meg.
Nem tudom felfogni, hogy a meta-ban miért a pin' shoot-ot erőltetnék rá a népre, amikor az még az alapsebzését sem éri el Nova-nak, 2x hosszabb a cd-je, mint a snipe-é, közelebb is kell vele menni az áldozatokhoz, uú elé állhatnak a lövésnek, és az ellenfél lassítása/sebezhetőbbé tétele még mindig abszolút semmi az épphogy túlélte és visítva elfutáshoz, netán az elhalálozáshoz képest...
Ezzel a karakterrel szupportot játszani - a meta spin' shoot-ja - nagyon nem kifizetődő, mert ahhoz zsenge, hogy pár pofonnál többet - a nagy semmiért - kibírjon!
..."csak" vhogy el kell érni arra a 16. szintre úgy, hogy ne legyen hátrányban a csapat!