stimmel. Nekem is a kedvenceim közé tartoznak a 70-es táblánál 40-el vánszorgók.
A gondott ott látom, hogy csak a maximum sebesség van szabályozva. Sok esetben kitenném a min. 50-et. És ennyi. Vagy megy minimum 50-el vagy meg lesz büntetve lassú hajtás miatt.
Még anno olvastam, hogy a németek (és a magyarok!) eléggé komolyan kutatják, hogy miért alakulnak ki dugók ott ahhol az nem is indokolt. (pl. lejjebb írták, hogy Debrecenbõl hazafelé jövet szopás volt). Bármennyire is hihetetlen elég ha valaki csak 5-6km/h-val megy lassabban mint az elsõ autó, egy 5km sor végén már álló autók lesznek.
Ilyenbe futottam bele én is amikor Pestrõl Budára mentem megállt a sor a Robert Károlynál.
Oka: baleset volt a hídon Budáról Pest felé, tehát a másik sávban. De a sok kíváncsi loser képes volt lassítani, hogy megnézze. Nem álltak meg, csak 70 helyett 10-re lassítottak. Már a árdióban mondták be, hogy qurvára nem kellene ezt csinálni, ui. a Roberten áll a sor. Ennyit számít 3-4 töketlenkedõ.
De a dugókba - véleményem szerint - totálisan szatrúl beállított közlekedési lámpák is benne vannak nyakig...
A gond akkor fog megszüni amikor a kocsik egysmással kezdenek kommunikálni.