Middle-earth: Shadow of Mordor bejelentés - Újra vár Középfölde
Új Gyûrûk Ura játék készül. A Shadow of Mordor egy személyes vonalú elõzménysztori, középpontjában egy bosszúszomjas karakterrel.
Írta: Obo
Dátum: 2013. november. 12. 19:53 Tweet
A Warner Bros. Interactive Entertainment ma jelentette be, hogy a Monolith Productions már gõzerõvel dolgozik a következõ Gyûrûk Ura-játékon. A projekt a Middle-earth: Shadow of Mordor címet kapta, s kronológiailag a Hobbit, valamint az Gyûrûk Ura-trilógia között helyezkedik el, éppen mikor Szauron és serege visszatér.
A Middle-earth: Shadow of Mordor fõszereplõje egy bizonyos Talion nevezetû bátor kósza, kinek Szauron katonái a szeme láttára lemészárolják a családját, majd pedig vele is végeznek -- a történetnek itt persze nincs vége, hõsünket ugyanis a bosszú szelleme lidércként feltámasztja, hogy elégtételt vehessen támadóin. A fejlesztõk azt ígérik, hogy a Mordorig tartó utunkat dokumentáló történet teljesítése során megismerjük a minket kísérõ bosszú szellemének valódi énjét, megtudjuk, mi a Gyûrû erejének eredete, s szembenézhetünk a valódi nemezisünkkel is.
A program a külsõ nézetes akciójátékok táborát bõvíti: lehetõségünk lesz változatos módokon eltenni láb alól a velünk szemben álló orkokat, illetve a bosszú szelleme által ránk ruházott, természetesen fejleszthetõ képességeket is bevehetjük. Eddig tehát teljesen szokványos játéknak tûnik a Middle-earth: Shadow of Mordor, ám a Monolith egy érdekes ötlettel állt elõ. Ez a Nemesis System nevet kapta, a lényege pedig az, hogy bármit, amit teszünk, elõbb vagy utóbb valamilyen következménnyel jár. Például ha az egyik összecsapásunk során pár ellenfélnek sikerül megmenekülnie, akkor ezek a rosszfiúk késõbb, nagyobb erõvel visszatérhetnek, hogy bosszút álljanak azért, amiért lemészároltuk a társaikat.
A fejlesztõcsapat egy dinamikus világot szeretne ezzel megteremteni, ahol a cselekedeteink formálják az eseményeket, a nagy ellenfeleket és azt a jutalmat, amit a célok teljesítéséért kapunk -- a Game Informer beszámolója szerint ez már egy olyan játékmenet-innováció, ami elõrevetíti, mi mindent lehet majd elérni a next-gen konzolokkal.
A sajtóközleménybõl kiderült azt is, hogy a Monolith a fejlesztés során egyeztetett Peter Jacksonnal, a Middle-earth Enterprises embereivel és a Weta Workshop mûvészeivel, hogy a helyszínek, a karakterek és a történet illeszkedjenek J. R. R. Tolkien univerzumába.
A Middle-earth: Shadow of Mordor egyelõre nem kapott megjelenési dátumot, de azt már tudjuk, hogy PC, Xbox 360, PS3, PS4 és Xbox One platformra fog megjelenni.