Lehet, hogy igazad lesz, de azért kicsit érdekes 2 meg nem jelent játékhoz hasonlítani, amik esetében robog a Hypetrain. Majd meglátjuk én azt mondom, de legyen igazad és legyen mindkét játék tartalommal teli.
Én értem miért adtak jó pontszámokat. Jó harcrendszer miatt, a tetszetős grafika miatt (brutál gépigényt meg felejtsétek már el, mert már többször elmondtuk, hogy az baromság, kacsa... hülyeség), a szokásos hack&slash receptet megbolondító nemezis rendszer (ne felejtsétek ilyet még soha nem láttunk és működik is szépen... a mai játékiparban a kreatív új megoldás bizony dícsérendő mert ritkán mernek újítani a cégek), a végre értelmet nyerő elhalálozás (ha megöl egy ork, akkor erősebb lesz, ha egy random ork teszi ezt, akkor kapitány lehet belőle...végre nem az elkúrtam...akkor reload metódus működik egy játékban, ami szintén üdítő változatosságot jelent), ha meghalsz megy tovább az élet (az orkok élik a maguk ork életét: Egymásnak esnek, vadásznak, új tehetségeket emelnek ki a soraikból, akik a hierarchia alsó lépcsőfokait foglalják el... egyfajta valós katonai igaz kissé anarchikus hierarchiát próbál "szimulálni" a játék, ami nagyon izgalmas számomra).
A szokásos gyűjtögetés, karakterfejlesztés, mellékküldizgetés, kihívások teljesítése a játék stílusának szerves részét képezik, kötelező játékelemek.
Aki ezek után se érti mi ér benne 9 pontot, annak nem tudom jobban elmagyarázni. Új kreatív ötletek, amik kivesztek már a mai játékiparból. Sajnos itt tartunk már, hogy hatalmas újdonsággal kezeljük a kreativitást, mikor a legalapabb dolognak kéne lennie a játékiparban. Mindezek miatt a Mordor nálam is 8 és 9 pont közt mozog, de csak azért mert még csak a felszínt karcolgattam benne (2 órát toltam, de már most megnézegettem az újdonságokat és tetszett amit láttam).