Köszönjük az elvakult AC fan hozzászólást, de legalább olyan közel ál a BAtman-hez is , sőt ha a harcot tekintem ott az meg is előzi, érdekes a batman fanok nem háborognak. Ebbe megalkották azt a lopakódós+harc rendszer ami nem merül ki az 1-2 gomb nyomogatásában ezért nem fullad unalomban a harc az AC-vel szemben. Pont ezt kéne az AC-nek is átvenni így nem astori vinni el a hátán a játékot. Lehet fáj az igazság de ebben a pillanatban felülmúlja az összes eddigi AC-t, az előzetest meg kend a hajadra 'kézzel fogható' játék nélkül semmit se bizonyít.
A kihívást kedvelőknek jól jöhet a warchiefek és kapitányok feltápolhatósága a deep throat választásával (erősödik + nagyobb a csapata) így nagyobb az esélye hogy frankóbb vagy epikus rúnát dobjon, de van olyan epikus rúna ami növeli ezek arányát.
Nem elég csak harci jártasságra gyúrni mert van olyan kapitány akit nem lehet kardcsapásokkal legyőzni, alternatív megoldás lehet ha sikerüla megfélelmitése és menekülés közben sikerül földreteperni.
A nálam fősztori kb 30-%os kénytelen vagyok tovább folytani mert már alig van felvehető melléküldetés, azfegyverek 1/3-a is feloldva, így már van esély a túlélésre a warchief+3 kapitány + riadó a városban (ránézésre cirka 70 ork).
A kiszabadított és a befogott Caragors-ok szintén nagy segítséget jelenthetnbek egy gyengébb felszereltségű karakternek.