Igen, átlag telefonhoz kevés a tartalom. De pl. Samsung GearVR-hez önmagában több van, mint összes többihez.
Más kérdés rá lehet hackelni másik készülékre és ha igen elég erős hozzá? De ott vannak a 360 fokos és VR videók is. (YouTube, faceBook, stb.)
Viszont a lent tárgyalt megoldás lényege pont az, hogy az olcsó kínai cardboard utánzattal és a telefonoddal a PC játékokat nyomod VR-ben.
Egyből nő a tartalmak száma, nem? :)
A focus meg elvileg a beépített lencséktől függ és az a lényege olyan legyen mint ha több méterre néznél, ne fájjon a fejed.
A kérdezett dolgot az Oculus SDK elég régen tudja, szerintem az összes konkurens termék is tudja, de ennek implementációját a játék készítőinek kell szerintem beépíteni. Ha jól tévedek VorpX-el nyomott alapból nem VR-es játékokban pont nem tudsz olyat, hogy félrehajtott fejjel benézel a virágcserép mögé. Ezért fontos, hogy sok már kint lévő játék kap valódi VR támogatást, mint a Dying Light.