Én igazából semmit sem optimalizáltam. Igaz, nincs 200fps-em mint P3D-ben vagy FSX-ben volt, de cserébe "kicsit" részletesebb a megjelenés. :)
De ha nagyon akarsz a motorháztető alatt berhelni, van erre is mód.
Érdemes amúgy végigböngészni a "kínálatot", mert sok érdekességet lehet fellelni itt, nemcsak repcsiket, sceneryket, de különböző plugineket is. Az egyik legegyszerűbb mégis legfaszább ami nélkül már létezni sem tudnék, az a HeadShake plugin. A legjobb fícsör benne, hogy taxizáskor "benéz" oda ahova fordulsz, ez nekem nagyon megdobja a realizmust, és nem mellesleg roppant megkönnyíti a nagygépes (de persze a kisgépest is) taxizást.
Én a JF 152-est nem igazán ajánlanám, szerintem a 3D modellje is pontatlan, meg van helyette sokkal jobb is. :) Meg fogsz lepődni: a Carenado 152-est ajánlom erősen, az Adrián-féle továbbfejlesztéssel. Nemcsak a flight modell van sokkalta jobbra belőve, de csomó grafikai tuningolást és egyéb nyalánkságot is tartalmaz.
Tudtommal PT Tu-154 nincs XPL alá, de a Felis-féle azt mondják nagyonjó. Én sosem használtam, szóval nincs vele tapasztalatom. Ellenben ismerek olyan megrögzött FSX júzert aki áttért XPL-re és azóta csak Nagytuskóval repked. :)
Hja, nélkülözhetetlen plugin még ha nagygépezel a BetterPushback. Megtervezed, hogy hova toljon ki téged a pushback, majd jön és rácsatlakozik az orrfutóra, rádión kommunikál veled hogy mikor mit csinálj, és szépen kitol téged oda ahova kell. Ráadásul régiónként más akcentussal dumál hozzád. :) Nagyon profi cucc.
Igen, van egy OrthoXP nevezetű stuff, ami orthophoto-sceneryket gyárt neked generic épületekkel, mindennel. Én nem használom, de van aki esküszik rá. Sajnos a source a google maps, és pont kis hazánk olyan változatos minőségben leleddzik, hogy az egyik tile őszies színvilágú, a másik meg nyárias, ezért hatalmas a különbség. Nekem a default ground texture is tökéletesen megfelel. Sokkal szebb mint a default P3D.