a qw-től a 146-os az egyik kedvencem, nem szükséges a 100%-os kidolgozottság. a 787-es is lehetne, de még elég vacak. pl. a 789-el lhbp-yssy viszonylatban full tank és mtow-re hangolt rakomány, és a végén 30+t lónyál. na és majd az egész utat 390fl-en repülve. ahammm...
de vehetjük azt is, hogy az eredetivel ellentétben tök szarul számol. ha kiszámítom az induló, elfogyasztott, megmaradt mennyiségeket már csak számszakilag sem egyeznek. nemtom engem ezek eléggé irritálnak, főleg mert üzemszerűleg is ilyenekkel foglalkozom. ha így csinálnám meg a dolgaimat akkor simán tehetném fel a kedvenc kérdésemet: "attól eltekintve, hogy nem működik mi a véleményed róla?":)
A PMDG 747-hez most jött ki update. Azt azért már lehet update-nek hívni, bár eléggé el nem ítélhető módon nem csinálták meg a remote cuccokat, viszont helyrerakták valamelyest az EFB-t (mondjuk most sem úgy működik még mint kellene), meg egy nagy rakás más egyéb dolgot (még el sem jutottam a changelog végéig).
Az XPL-ben a FlightFactor megcsinálta az A350-est. Azt lehetne összehasonlítani a QW787-el. És hát annak ellenére, hogy az A350 közelkörzeti része úgy ahogy van hiányzik, a rendszerekben és az FD-ben is elég erős a különbség. A 350-es nem száll fel MRW+15T-al úgy mintha közepesen lenne terhelve.:)