Valóban nincs már mire költeni, de egy másik probléma is akad. Sajnos már érezni ismétlődéseket a bolygókon. Eddig kb. 50 bolygót jártam be, tehát nem tudom mivel töltik ki azt a sokmilliárd másikat, ha már ennyinél korlátosnak tűnik az assetek száma?? Az élettelen planétáknál természetes a hasonlóság elvégre csak "darab kövek" rendszerint, hovatovább néha ezek néznek ki még így is a legjobban. De sajnos az élettel teli részeknél is egyre többet jön elő olyan növény vagy állat, amit már láttam máshol is, akár többször is. A barlangok generálása pedig tkp. egykaptafa, van egy séma és az ismétlődik mindenhol (kúpos vagy szögletes "tüskék", a bejáratnál szinte minden esetben valamilyen növényzettel és kristályokkal).
Úgyhogy az "Every atom random generated" marketing is meglehetős túlzás volt.
Így kb. 50 óra játékot követően amit még meg kell állapítanom, az a fantázia hiánya a készítők részéről. Nem értem, miért szinte kizárólag Földi életformákból vett minták alapján dolgoztak? Attól, hogy a rendszer összeboronálja a lovat a malaccal és tesz rájuk szárnyakat, attól az még teljesen ismerős Földi állati létforma marad. Miért nincs pl. kocsonyás élőlény, esetleg szilícium vagy metán alapú, robotszerű, kristályos szerkezetű, esetleg tiszta energiából álló létforma? A technológia ettől függetlenül életképes. Talám majd egy komolyabb stúdió idővel jobban megoldja.