Értem én, hogy új játékszabályok is jöhetnek a DLC-vel, de ahhoz, hogy a bázisépítés működjön, az alapkoncepciót kellene beáldozni, azt meg nem kéne. A te példáddal élve: mi értelme a 16 naprendszeres felállásnak, amikor pont az a lényege a játéknak, hogy nincs korlátja az univerzumnak (illetve van, de emberi aggyal felfoghatatlan)? Ahhoz, hogy bázist tudj építeni, kell egy fix pont, és ha ezt pl. úgy érik el ahogy te is említetted, az még inkább egyhangúsítaná a már amúgy is unalomba hajló játékmenetet. Ennyit nem ér meg, hogy multi is legyen a játékban. Én legalábbis biztos nem élvezném, ha mindig ugyanabban a 16 rendszerben kellene játszanom, ugyanaz a mondjuk 30-40 bolygó között. Még akkor sem, ha ezért cserébe kapnék multit. Szóval továbbra sem tudom elképzelni, hogy hogyan gondolták a bázisépítést. Van egy gyanúm viszont: sehogy. Egyszerű marketinges, ígérgetünk fűt-fát fogás, csak ne refundolják annyian a játékot. Nem ez lenne az első eset részükről. Ne legyen igazam, de nagyon ezt érzem ki belőle...