"de a pár hónap múlva érkező kiegben már légkörbe is lehet szállni, illetve ki lehet majd szállni a hajóból."
Igen, igen, ezt csak 4 éve hallgatjuk Brabentől. De remélem most majd tényleg. (sőt, tulajdonképpen régebb óta szédítenek, hiszen már a kicstarter kampányban is szó volt légkörös bolygóraszállásról, még csodás concept artokat is láttunk) Felszíni bázisok a buborékban valóban vannak, de amikor én abbahagytam, akkor összesen kétféle volt, egy kerek, meg egy szögletes, + a mérnököké, amiből viszont csak pár darab van/volt (nem tudom azóta mi változott ezen a téren, kb. 1,5 éve letöröltem a gépemről). Vagyis 5db bázisos bolygó után láttál mindent ezen a téren.
"de jah élet nélkül általában mindegyik ugyanúgy néz ki, ilyen a valóság. Láttál felvételeket a naprendszer bolygóiról? Kövek, hegyek, kárterek. Ilyen a világ."
Ez részben valid, mivel az Elite egy szimulátor. Más kérdés, hogy közben játék is és ha a játékélmény fokozása miatt benne vannak pl. a Thargoidok, aminek aztán semmi valóságalapja nincsen, akkor nyilvánvalóan a fikció is megengedett, nem is kicsit. Így viszont a galaxis kapcsán is elvárható, hogy a játékélmény fokozása érdekében, és ha már ennyi rendszer van, akkor legyen is értelme a felfedezésnek. Mert jelenleg annyi, hogy jump, scan, cruise, scan, és kapunk adatokat egy táblázatban. Ez a felfedezés része. Illetve bocsánat, az első 50 bolygóig ennél érdekesebb, amíg az összes textúra fajtát nem láttuk.
De most nem is erről volt szó, hanem arról, hogy ha az NMS-ben felesleges annyi rendszer mert ismétlődik a tartalom, akkor Elite-ben sincs ez másként. Ha alma/körte (ami igaz), akkor miért hoztad fel az Elitet elsőként az NMS-el szemben éppen Te? Nem én citáltam ide 4 hsz.-el korábban, csak hogy a tényeknél ragadjunk.