"Alapvetően nem kritizáltam egyik játékot sem, csupán arra akartam kilyukadni, hogy NMS-ben kicsit túl sok az élet, rontja az immerziót."
Ezzel teljesen egyetértek. Mondjuk változtattak már ezen némileg a kezdetekhez képest, de így is sok még. Más kérdés, hogy mivel ez tényleg nem egy szimulátor, hanem egy chill game, alapvetően nem a realizmus a célja. Tulajdonképpen nem lennék a fejlesztők helyében, mert a tábor fele ezt akarja, a másik fele pedig az ellenkezőjét. Mekkora vita volt a színeken is. Sokak szerint a túl sok, harsány szín gyerekessé, LEGO szerűvé teszi a játékot, aztén mikor ezen változtattak és butítottak a színpalettán, akkor jött a másik oldal, hogy unalmas lett a világ, minden tökegyformán fakó és szürke.
Pont ez megy a bolygók kapcsán is. Én sem szeretem a sok élettel teli planétát, de ha igazán reálisra csinálják, akkor gyakorlatilag szökőévente egyszer bukkannánk életre, így meg nem sok játékos maradna. Nem egyszerű ez.