Egyébként ez oda is elvezet(het) majd végre, hogy nem kell mindenkinek saját autó. Rendelésre a ház elé jön elvisz A-ból, B-be és ennyi. Ha megnézzük, hogy egy átlagos családnál az év 8760 órájából mennyit üzemelnek a jármûvek, akkor ordító kihasználatlansággal fogunk találkozni. Viszont eközben egész évre minden "szemét" díjat fizetgetni kell rájuk az üzemanyag és a szervízköltségen felül...
A Taxizás jelenleg a sofõrök bére miatt "drága". Ha az autó üzembentartásának költségeit és az árát kell(ene) csak fizetni, akkor 40-60ft/km köré vihetõ lenne az ár, egy átlagos személyautónál. Ez pedig 2 "utas" esetén már nagyonsok viszonylatban olcsóbb a jelenlegi tömegközlekedésnél, mindamellett, hogy kényelmesebb és gyorsabb...
Ugye a sofõr, mint munkakör teljesen megszûnne, a kamionok mindig betartanák a kresszt és a szállítás díjai is jelentõsen csökkenhetnének.
Szóval rengeteg elõnye lenne, de a felelõsség kérdéskörében a törvényi és jogi megoldások (különösen azt tekintve, hogy mekkora bevételkiesést okozna ez az államnak, amit más néven kellene beszednie a munkanélkülivé váló többtízezer sofõrtõl is!!!) szerintem csak úgy 2 generáció múlva jönnek meg. Mondjuk erre jó lenne az unió "húzóereje".