Caro, nem a teljes rendszerhez képest drága, mert nézd meg hogy pl. mennyibe kerül egy utasszállító és mennyibe kerül egy repülõjegy, mondjuk Párizsba!? Tök mindegy, ha újrahasznosítható a rendszer. Valszeg ezért is aztán végül még olcsóbb is, mint a buszjegy, csak mert a busz többet fogyaszt utaskilóméterre, mint a repcsi.
Nade vegyünk egy Saturn V-öt, kb 2,8 millió $ csak az üzemanyag és ezért elvisz 3 embert a Holdig. Ez kb a minimál költség bármilyen rendszernél. Nagyjából 640 millió Ft, ha az többet mond. Ha technikai fejlesztéssel menetrendszerû járatot csinálnak 100 emberrel, akkor egy Hold út 6,4 millió Ft csak az üzemanyag? Hány jelentkezõ utas lesz? Mert ha nem minden nap indítják a járatot, akkor tökmindegy, hogy újrafelhasználható. Hát a Wízér valszeg nagyobb forgalmat csinál Krétára, szal ez nem néz ki egy tutti üzletnek. És akkor ahogy írod a jelenlegi 1X használatos rendszer drágaságát még messze nem számoltuk bele!
Egy többszörhasználatos, a bonyolultsága miatt meg vagy 10X annyiba kerül. Amit azonban ki is termelhetne esetleg, ha az emberek legalább csak az üzemanyag árát meg tudnák fizetni.