Szóval azt mondod, hogy a szörny addig nem nagy ügy amíg ügyetlen aki játszik vele? :) Csak én érzek itt egy pici zavart? :D A gond az, hogy a szörny JÓVAL gyorsabb a vadászoknál és az egyetlen tranquilizer (na ezt most jól írtam?!) kivételével nem tudod lassítani szóval ha fut mint a bolond nagy valószínűséggel nem fogod utolérni. A másik pedig, hogy ha a búra alatt kipécéz magának valakit akkor azt agyon is veri/lövi (tökmindegy). Baromi jó amikor én veszettül teamworkölnék :) de ha Hank nincs a játékban akkor sehogyan sem segíthetek az elpusztuló medic -nek. Hank emiatt szuper hasznos, egyrészt a shield miatt, másrészt azért az orbital barrage -ből kihúzza a belét a szörny az tuti... :) A probléma NEM AZ, hogy a szörny OP. Annál rosszabb a helyzet... A szörny egyedül van, nagyon erős, nagyon gyors és egyszerűen használható/tanulható brutális képességei vannak. Ezzel szemben a vadászoknál csak a hajszálpontos időzítés és koordináció működik és még akkor is elképesztő könnyű hibázni a káoszban még a legjobb játékosnak is és az utolsó probléma, hogy a szörny ezeket a relatíve pici hibákat is nagyon könnyen ki tudja használni. Ez a játék így ebben a formában pub -okban nem fog működni. Csakhogy a játékosok nagy része nem tud folyamatosan "edzeni" egy négyfős, összeszokott csapatban hanem csak leül és random módon játszik egyet. Idővel minden szörny "UltraHard" :) nehézségi fokozatba kacsolja majd ezt a játékot és akkor az átlagos/gyenge játékosok vagy csapat nélküliek ott fogják hagyni. Persze ha coop -ban a bot szörny ellen izgalmas lesz az változtathat ezen, de azt a részét még nem igen láttuk.