Igen igazad van, ha így nézzük tényleg nem tökéletes a szimuláció. Talán én azért vagyok elnézõbb, mert az ûrszimulátoros játékokban még tized ennyi sincs. Általában abból állnak, hogy generálnak egy naprendszert x számú bolygóval, ez ugye pofon egyszerû, aztán ráfeszítenek különféle textúrákat. Változik még a háttér, esetleg ködök, nebulák, egyebek, ezek más színûek és nagyjából ebben ki is merült az egész. Ehhez képest az Infinity tech demoban, mikor a hajóval berepült a srác egy Szaturnusz típusú bolygó gyûrûjébe és az felbomlott ezernyi kis aszteroidára, az maga volt a csoda (2010-es video). Aztán real-time leszáll a felszínre, ami még így is eszméletlenül látványos volt (pedig se növényzet, se semmi). Bár ettõl lényegesen komolyabb terrain szimulációk vannak ezt elismerem (más tészta, de ott van pl. a Terragen), viszont ennek az adja a szépségét számomra, hogy komplett game engine-be van ágyazva és fõként, mert kvázi több százezer planétát képes legeneráni. Nyilván, egy idõ után itt is már ismétlõdnek a minták és felismerhetõk lesznek részletek, de ez még mindig jobb, mint az eddig megjelent hasonló típusú játékokban látottak.