Ez minden multi játékban benne van a CSS-ben, a COD-ban, a Battlefieldben és a többiben, ezt nem tudod sehogy sem kiküszöbölni. lesznek olyanok, akiknek a lövöldözős játékban 50/5 öst kill/death statja van pár kör után, lesz akinek meg a fordítottja.
Ha veszel egy játékot, a doboz hátoldalára rá van írva, hogy " a játékélmény az online játék alatt változhat"!
Azt meg végkép nem lehet megcsinálni, hogy a pro játékosokat, vagy ahogy a wotban van színezve az XVM s azonos színűeket csak azonos szívűvel dobáljon össze. akkor nem 1 percet kéne várni a játékra, hanem sokkal többet, mert nem biztos hogy egyszerre annyi ember lesz a várakozóba, hogy össze tudna rakni annyi embert.
Az meg, hogy valaki piros, vagy lila, az csak 1vs1 ben van jelentősége. Ha platonba bejön 3 lila játékos és elindulna egyfelé, nem megy velük senki sem, az enemyből meg mindenki arra megy, szerintem amikor összetalálkoznak a 3 lila játékost bedarálják.
ugyan ilyen volt a CSS ben is, mikor Dust 2 őn a hosszú oldalra a CTkből alig megy pár ember, aztán a T-ből meg pont hosszú rush van. 3-4 ember nem tud megfogni 10-13 embert. bár kivételek mindig vannak....
Ezért ez csak játék, azért van, hogy szórakozz és élvezd.
Neked is vannak jó köreid és van amikor megszívtad, ugyanúgy lehetnek egy pirosnak is jó körei.