Még egyszer átolvasva csak arra tudok gondolni, hogy a "nem a torony részét képező kupolák" alatt a vezetőnyílásokat értik. Akkor meg viszont hülyén fogalmaztak, tudtommal ugyanis ezek angolban "driver's hatch", vagy "driver's visor" néven futnak. Életemben nem láttam még semmilyen, a tank testén lévő nyílásra a "cupola" szót használni. Ebben így már lenne némi ráció, mivel az tény, hogy eddig voltak olyan tankok, amiken a vezetőnyílást átütve járt a sárga, kritikus (+10%-os) sebzés, például Chally 1, vagy T-90MS. Ezek szerint ez mostantól megszűnik, és ugyanakkora sebzést fog adni a vezetőnyílás, mintha simán a tank testét ütötted volna át (tehát 100%-osat). A light tankos mondat meg arra utal, hogy a light tankok tornyon lévő kupoláira ezentúl ugyanúgy 50%-os sebzés fog járni, mint az MBT-kére. Valószínűleg ezekre eddig teljes sebzés járt, bár ebben nem vagyok biztos, mert nem nagyon lőttem soha könnyű tankot kupolán (mert minek).